مقالات خودرو های فولکس واگن

رتبه بندی محصولات فولکس واگن

اگر می خواهید خودرویی باکیفیت و باصرفه اقتصادی خریداری کنید، بدون شک محصولات شرکت خودروسازی فولکس واگن در لیست اولیوت های شما قرار خواهد گرفت. از این رو به دنبال رتبه بندی محصولات فولکس واگن خواهید بود.

فولکس واگن شرکتی خودروسازی در آلمان که برای تولید محصولاتی متنوع و باکیفیت تلاش می کند. این شرکت خودروسازی محصولات خود را به سرتا سر جهان صادر می کند. در این محتوا به رتبه بندی محصولات این شرکت خودروسازی میپردازیم.

همچنین بخوانید: مقایسه فولکس گل با پژو 206

بررسی رتبه بندی محصولات فولکس واگن

اگر می خواهید از نظر کیفیت و استاندارد به بررسی رتبه بندی محصولات فولکس واگن بپردازید، این قسمت از محتو راا از دست ندهید. چرا که مطالب ذکر شده در ادامه این مطلب در صورت خرید خودروهای فولکس واگن کمک بزرگی برایتان به شمار خواهد رفت.

فولکس واگن آرتئون

این مدل از خودروهای فولکس از موتور دو لیتری توربو شارژر ساخته می شوند. قدرت موتور آن حدود 276 اسب بخار بوده و گشتاوری حدود 350 نیوتن متر را تولید می کند. میزان نیروی گشتاوری تولید شده در خودروهای آرتئون، این توانایی را دارد که حدوود 5.6 ثانیه به میزان سرعت 100 کیلومتر در هر ساعت برسد.

خودروی آرتئون از نظر سواری بسیار نرم، چالاک و بدون سر و صدا است. همین امر نیز از دیگر دلایل اولیت قرار گرفتن آن هنگام خرید به شمار می رود.

فولکس واگن اطلس

مدل اطلس خودروهای فولکس واگن، قدرتی حدود 235 اسب بخار دارد و گشتاوری حدود 258 نیوتن متر را تولید می کند. خودروهای مدل اطلس فولکس واگن مجهز به جهار سیلندر و دیفرانسیل در جلو خودرو است.

این خودرو با سواری نرمی که دارد برای رانندگی در خیابان و جاده های سراسر از شیب و دست انداز گزینه ای مناسب به شمار می رود.

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت

از دیگر دسته بندی محصولات فولکس واگن که مناسب برای خرید است، می توان به اطلس کراس اسپرت اشاره کرد. این نوع از خودروهای فولکس واگن قدرتی حدود 235 اسب بخار و گشتاوری حدود 350 نیوتن متر دارد.

برخی از امکانات ویژه تعبیه شده در آن از جمله: صندلی های برقی، سیستم گرم کن صندلی، سنسورهای هوشمند برای هشدار تصادف و برخورد از جلو و عقب به مراتب از عوامل افزایش میزان فروش آن به شمار می رود.

فولکس واگن گلف GTI

قدرت موتور فولکس واگن گلف جی تی ای حدود 230 اسب بخار است و حدود 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این مدل از خودروهای فولکس واگن ظاهری کاملا اسپرت و هاچ بک دارد که این موضوع زیبایی منحصر به فردی را به آن می بخشد. از مهم ترین ویژگی هایی که مدل گلف و سایر مدل های فولکس واگن دارند، عدم وجود کوبش هنگام مواجهه با دست انداز است.

فولکس واگن گلف R

مدل گلف آر خودروهای فولکس واگن قدرتی حدود 296 اسب بخار داشته و به دلیل مصرف پایین میزان سوخت مصرفی از آن دسته خودروهایی به شمار می رود که علاوه بر کیفیت، اقتصادی نیز هستند.

اگر می خواهید با هزینه ای مناسب باکیفیت ترین و کم مصرف ترین خودرو را خریداری کنید، خودروی فولکس واگن مدل گلف آر در لیست اولیت های خود قرار دهید. چرا که پس از خرید هرگز پشیمان نخواهید شد.

فولکس واگن ID4

قدرت موتور خودروی مدل آی دی 4 از فولکس واگن، حدود 228 اسب بخار است که گشتاوری حدود 309 نیوتن متر را نیز تولید می کند. در ساخت و مونتاژ نهایی این خودرو هوش مصنوعی سیستم کمک راننده، هشدار برخورد ماشین از دو جهات، کروز کنترل، هشدار نقطه و … بکار گرفته شده است.

فولکس واگن آی دی 4 در ششمین رتبه از رتبه بندی محصولات فولکس واگن است. کیفیت و زیبایی آن را نمی توان با دیگر خودروها مقایسه کرد.

فولکس واگن جتا

این ماشین از پیشرانه 2 لیتری توربو شارژر و قدرت موتور 228 اسب بخار با گشتاوری 359 نیوتن متر است. این مدل از خودروهای فولکس واگن کاملا اسپرت بوده و سواری نرمی دارد. این خودرو زینگ های 17 اینچی و سیستم قفل دیفرانسیل الکتریکی در ساخت آن تعبیه شده.

همچنین استفاده از المان های قرمز رنگ به میزان اسپرت بودن فضای کابین خودروی فولکس واگن جتا می افزاید.

فولکس واگن پاسات

در سایر مقالات این سایت به طور کامل به بررسی فولکس واگن پاسات پرداختیم. به طور کلی این نوع از خودرهای فولکس در قدرت 180 اسب بخار تولید می شود. اگر می خواهید مناسبت ترین و بهترین خودوری فولکس را در ایران داشته باشید، خرید مدل پاسات را از دست ندهید.

کلام آخر

در ان محتوا به بررسی رتبه بندی محصولات فولکس واگن پرداختیم. اگر می خواهید خودرویی باکیفیت و باصرفه اقتصادی را خریداری کنید، پس مطالعه این محتوا با کارشناسان خبره و فعال در این مجموعه تماس حاصل کنید تا به بهترنی نحو مورد راهنمایی قرار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *