لوازم یدکی فولکس واگن

فروشگاه لوازم یدکی فولکس واگن

عکس فولکس واگن گل

مجموعه قطعات فولکس‌واگن ما شامل مبدل‌های کاتالیزوری، قطعات گیربکس و سیستم تعلیق، کویل‌های احتراق، رادیاتورها می‌شود. آیا نیاز به تعویض تیغه های برف پاک کن خود دارید که آب را روی شیشه جلوی شما لکه دار می کند؟ آیا از خاموش شدن باتری ماشین خود در زمستان های سرد خسته شده اید؟ تکنسین های خودرو ما می توانند کمک کنند.

هنگامی که قطعات خودروی مورد نیاز خود را پیدا کردید، ما شما را تشویق می کنیم تا با کاوش در انتخاب لوازم جانبی فولکس واگن، تجربه رانندگی خود را ارتقا دهید. از قفسه‌های دوچرخه و تشک‌های هوا گرفته تا چرخ‌های حمل بار و چرخ‌ها، لوازم جانبی خودرو ما برای هر سبک زندگی مناسب است.

فروشگاه لوازم یدکی فولکس واگن اقدام به ارسال انواع قطعات و لوازم یدکی این خودرو به صورت کل و جزء کرده و قادر به معرفی برترین و مجرب ترین تعمیرکاران به متقاضیان خواهد بود.

نکته جالبی که در رابطه با فروشگاه های لوازم یدکی این خودرو وجود دارد این است که اغلب این فروشگاه ها لوازم یدکی مخصوص مدل های قدیم و جدید این اتومبیل را عرضه می کنند. بنابراین مالکان مدل های قدیمی نباید از بابت تهیه لوازم یدکی ماشین خود نگران باشند. زیرا با کوچک ترین جستجو و تحقیق در شبکه های اجتماعی،  فروشگاه عرضه کننده این لوازم ها را پیدا کرده و می توانند قطعه مورد نیاز خود را خریداری کنند.

فولکس واگن  یک خودروی سدان است. این خودرو بین سالهای 2003 تا 2010 توسط شرکت فولکس واگن  موتورز تولید می­شد. فولکس واگن  در آمریکا با نام آمانتی عرضه شد. فولکس واگن  توسط جی دی پاور و شرکا به عنوان جذابترین خودروی پریمیوم متوسط در ایالات متحده آمریکا شناخته شد. در سال 2007 این خودرو توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) برنده جایزه خودرو لوکس شد. همچنین در تست تصادف ضربه­ای جانبی بالاترین امتیاز را بدست آورد. این خودرو جزو اولین تلاشهای فولکس واگن  موتورز برای ساخت یک خودرو سدان لوکس پس از ورشکستگی این شرکت بود. فولکس واگن  در دو کشور روسیه و کره جنوبی مونتاژ می­شد. کلاس این خودرو، خودروی شرکتی و خودروی انداره بزرگ است.

سدان های فولکس واگن  برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2003 به نمایش درآمدند. نامگذاری این خودرو به افتخار شهر باستانی اوفیر، معروف به مرکز تجارت محصولات ساخته شده از طلا و چوب فولکس واگن  گذاشته شد. فولکس واگن  یک خودرو با ظرافت، طراحی شیک و طراحی داخلی متمایز است. تمرکز فروش این خودرو بازار آمریکا بود. در طراحی این خودرو از مدل های خودرو های اروپایی استفاده شده.

به عنوان اولین خودروی پریمیوم فولکس واگن ،Opirus جایگزین مزدا 929 در بازار داخلی کره شد.فولکس واگن  همچنین اولین خودروی فولکس واگن  بود که پلتفرم مشترکی با شرکت خواهرش هیوندای داشت، که از گونه‌ای از پلتفرم نسل سوم هیوندایGrandeur/XG Y4استفاده می‌کرد.برای فولکس واگن ، پلت فرم 1.9 اینچ افزایشیافت، طول کلی 4.1 اینچ و ارتفاع 2.6 اینچ افزایشیافت. به عنوان بزرگترین سدان فولکس واگن ، فولکس واگن  در یک تیپ واحد به بازار عرضه شد که اجزای مشترکی با Grandeur/XG از جمله موتور 3.5 لیتریV6 آن داشت. همه مدل­ها در کارخانه فولکس واگن  Hwasaeong در نزدیکی اینچئون تولید شدند.

قطعات و لوازم جانبی

در فولکس واگن، هدف ما این است که فولکس واگن شما را با ارائه مجموعه ای از قطعات و لوازم جانبی اصلی فولکس واگن مطابق با هر نیاز شما، معتبر نگه داریم. در فولکس واگن، ایمنی و رضایت مشتریان ما همیشه حرف اول را می زند. قطعات و لوازم جانبی اصلی فولکس واگن به‌طور خاص برای هر مدل طراحی شده‌اند و عملکرد بهینه خودرو، ایمنی بی‌خطر و سازگاری کامل را تضمین می‌کنند. دارندگان فولکس واگن با قطعات و لوازم جانبی اصلی فولکس واگن، اوج عملکرد ثابتی را تجربه می کنند.

قطعات فولکس واگن که به طور خاص برای فولکس واگن شما طراحی شده است، ارزش و کیفیتی را که از فولکس واگن خود انتظار دارید ارائه می کند. منحصرا از طریق نمایندگی فولکس واگن شما در دسترس است، هر قطعه با ضمانت محدود 2 ساله و کیلومتر نامحدود ارائه می شود یا برای باقیمانده دوره گارانتی محدود خودروی جدید تحت پوشش قرار می گیرد.

گارانتی محدود 2 ساله، بدون محدودیت کیلومتر، در صورت سفارش قطعات و لوازم جانبی پس از خرید یا اجاره خودرو شما اعمال می شود. قطعات و لوازم جانبی باید توسط یک فروشنده فولکس واگن  معتبر فروخته و نصب شوند تا هم برای پوشش قطعات و هم برای نیروی کار واجد شرایط باشند. پوشش کار انحصاری برای قطعات و لوازم جانبی نصب شده توسط نمایندگی فولکس واگن است.

نکات مهم در خرید لوازم یدکی فولکس واگن

نکات مهم در خرید لوازم یدکی فولکس واگن

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی فولکس واگن

برای خریدلوازم یدکی فولکس واگن لازم است مدل و سال تولید خودرو را دانسته تا قطعه و لوازمی مطابق و هماهنگ  با سیستم آن تهیه نمایید. شماره شاسی اتومبیل از دیگر موارد مهمی است که زمان خرید لوازم یدکی فولکس واگن باید آن را فراموش نکرد تا قطعات باکیفیت تری را خریداری کرد.‌

مشخصات فنی فولکس واگن گل

فولکس واگن گل2018 شامل پنج تیپEX, LX 1/6T,S , LX, SX  است. تیپ های LX، S و EX به یک موتور 16 سوپاپ l-4، 4/2 لیتری با میل بادامک بالا سری مجهز شده­اند که 183 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوتگشتاور را به  گل ارائه می­کند. موتور 4/2 لیتری l-4 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک جفت می­شوند تا میانگین مصرف سوخت 25 MPG (مایل در هر گالن) در شهر و 36 MPG در بزرگراه و آزاد راه را برای تیپ LX فراهم کند. در تیپ های S و EX هم مصرف سوخت، 24 MPG برای شهر و 34 MPG برای بزرگراه و آزاد راه است. تیپ LX 1.6 Tفولکس واگن گلدارای یک موتور 6/1 لیتری DOHC، 16 سوپاپ توربوشارژ است که این خودرو را با 178 اسب بخار قدرت و 195 پوند فوت گشتاور تامین می­کند.

در نهایت، فولکس واگن گلSX 2018 به یک موتور 2 لیتری DOHC، 16 سوپاپ توربوشارژ l-4 مجهز می­شود که 245 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می­کند. راندمان سوخت این تیپ  گل 22MPG در شهر و 31 MPG در بزرگراه و آزاد راه است. در داخل کابین این خودرو یک صفحه نمایش لمسی رنگی 8 اینچی با سیستم ناوبری و دستیار صوتی و یک سیستم صوتی 630 وات، 10 بلندگو اسپورت خواهید دید. همچنین این خودرو دارای روکش صندلی چرم، گرمکن صندلی و سیستم تهویه پیشرفته است.

فولکس واگن  با موتور های 3.5 لیتری سیگما و 3.8 لیتری لامبدا در سطح جهانی به بازار عرضه شد. آمانتی آمریکای شمالی دارای موتور 3.5 لیتری با قدرت 200 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و 220 پوند فوت بود. گشتاور هم 3500 دور در دقیقه است. تعویض دنده توسط یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته انجام می­شد. همچنین در حالت های کاملا خودکار یا دستی تغییر می­کرد. سیستم تعلیق فولکس واگن  شامل یک سیستم ECS (تعلیق با کنترل الکترونیکی) با حالت اتوماتیک و اسپورت بود. از طریق یک سوئیچ در مجاورت درب راننده تعویض دنده قابل انتخاب بود و حالت اسپرت تنظیمات کمک فنر سفت تری را ارائه می­کرد. ترمز ها دیسک های 11.2 اینچی جلو و 11.9 اینچی عقب هستند. همچنین سیستم ترمز شامل چهار سنسور ABS (ترمز ضد قفل)، BAS (کمک ترمز اضطراری)، EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز)، TCS (سیستم کنترل کشش)، و ESP (برنامه پایداری الکترونیکی) است.

چهار چراغ جلو این خودرو کاملا یادآور مرسدس کلاس E هستند. فولکس واگن  دارای کابینی جادار است که پنج سرنشین به راحتی در آن جای میگیرند. صندلی های جلوی این خودرو به صورت برقی کار می­کنند.فولکس واگن  مجهز به چراغ های زنون با سیستم تنظیم خودکار، گیربکس پنج سرعته اتوماتیک،8 ایربگ، سیستم پایداری الکترونیکی در جاده ESP، سیستم کنترل الکترونیکی سیستم تعلیقECS و سیستم حافظه تنظیم صندلیIMS است.همچنینفولکس واگن  به دو موتور بنزینیV6 با حجم کاری 3 و 3.5 لیتر مجهز است.فولکس واگن  با موتور 3.5 لیتری می تواند در 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. مصرف سوخت در سیکل شهری 13 لیتر در 100 کیلومتراست.

حداکثر سرعت این خودرو با توجه به مشخصات موتور و سالا ساخت متفاوت است. در مدل­های پایین حداکثر سرعت حدود 206 تا 208 کیلومتر بر ساعت است. در مدل­های بالاتر این سرعت به حدود 220 تا 230 کیلومتر بر ساعت هم می­رسد. از جمله امکانات این خودرو می­توان به کروز کنترل، کنترل پایداری، سنسور باران، ترمز ضد قفل، اتو لایت، قابلیت ورود بدون کلید، کول باکس، ترمز کمکی، فرمان 4 حالته هیدرولیکی حساس به سرعت با روکش چرمی و صندلی برقی 8 حالته است.

فولکس واگن(kia sportage) یک خودروی کامپکت کراس­اوور اس­یو­وی کره­ای است که از سال 1993 تاکنون توسط شرکت فولکس واگن موتورز تولید می­شود. نسل اول این خودرو(ان بی-7) از سال 1993 تا سال 2004 تولید می­شد. از نظر شکل بدنه در دو مدل 3 در کانورتیبل و 5 در استیشن واگن و از نظر شاسی در دو مدل موتور جلو-محور عقب و موتور جلو-چهار چرخ متحرک تولید می­شد. پیشرانه این خودرو در دو نوع بنزینی و دیزلی عرضه می­شد. مدل بنزینی هم با دو نوع ۲٫۰لیتریFE آی۴ و۲٫۰لیتریFE DOHC آی۴ تولید می­شد. مدل دیزلی دارای یک موتور ۲٫۰لیتریRF آی۴ بود.

نسل دوم

نسل دوم این خودرو بین سالهای 2004 تا 2010 تولید می­شد، البته که تا سال 2015 هم در چین تولید شد. در سال 2009 فولکس واگنعنوان قابل اعتماد ترین خودرو را از دید گزارش مصرف­کنندگان دریافت کرد. همچنین در همان سال در فهرست 20 خودروی ارزان قیمت سال 2009 قرار گرفت. شکل بدنه بصورت 5 در استیشن واگن و شاسی در دو مدل موتور جلو-محور جلو و موتور جلو-چهار چرخ متحرک عرضه میشوند. موتور این خودرو در دو نوع بنزینی و دیزلی تولید می­شد که مدل بنزینی هم با دو نوع ۲٫۰لیتریBeta II آی۴ و ۲٫۷لیتریDelta وی۶  عرضه می­شد. مدل دیزلی هم دارای موتور ۲٫۰لیتریD سی‌آردی‌آی آی۴ بود.

نسل سوم    

نسل سوم فولکس واگنبین سالهای 2010 تا 2015 تولید شد البته که یک تیپ از آن در چین تا سال 2018 تولید شد. مونتاژ این خودرو در 4 کشور انجام می­شد. شکل بدنه بصورت 5 در اس­یووی است. موتور بنزینی این خودرو در 5 مدل تولید می­شود. از جمله۱٫۶لیتریGamma جی‌دی‌آی آی۴، ۲٫۰لیتریTheta II ام‌پی‌آی آی۴، ۲٫۰لیتریTheta II تی-جی‌دی‌آی آی۴،۲٫۴لیتریTheta II ام‌پی‌آی آی۴ و ۲٫۴لیتریTheta II جی‌دی‌آی آی۴. مدل دیزلی هم در دو نوع ۱٫۷لیتریU سی‌آردی‌آی آی۴ و ۲٫۰لیتریR سی‌آردی‌آی آی۴ تولید می­شدند.

لوازم یدکی خودرو فولکس واگن 

خودرو مانند هر وسیله دیگری که در اختیار داریم ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار آسیب و خرابی شود و قطعات و قسمت هایی از آن نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. خودروی فولکس واگن نیز که یکی از محبوب ترین خودروهای خارجی مورد استفاده در کشور ما است از این قاعده مستثنا نبوده و ممکن است قطعات آن نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند بنابراین شرکت سازنده این خودرو اقدام به ساخت و تولیدلوازم یدکی فولکس واگن نموده است تا خریداران این اتومبیل با خیال راحت از خرید و استفاده آن لذت ببرند و نگران جایگزین کردن قطعات ماشین خود در زمان خرابی آن ها نباشند.

لازم است یاد آور شویم که لوازم یدکی لوازمی هستند که توسط شرکت سازنده اتومبیل مربوطه و یا شرکت های دیگر ساخته و روانه بازار می شوند تا در زمان خرابی و آسیب دیدگی قطعات اصلی ماشین از آن ها به عنوان جایگزین استفاده شوند.

لوازم یدکی خودرو فولکس واگن 

لوازم یدکی فولکس واگن

تاریخچه شرکت فولکس واگن

فولکس واگن موتورز شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه هیوندای موتور، که بزرگترین سهام‌دار آن نیز به‌شمار می‌آید، فعالیت می‌کند. شرکت فولکس واگنموتورز در سال 1944 فعالیت خود را به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کره‌ای، با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، آغاز کرد. این شرکت نام خود را در سال 1952 از «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به فولکس واگنتغییر داد و پس از آن آغاز به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد.

این شرکت قدیمی ترین شرکت خودروسازی کره جنوبی است. هم‌اکنون شامل ۸ کارخانه تولیدی است، که در کشورهای ایالات متحده آمریکا، چین، کره جنوبی، ویتنام و اسلواکی قراردارند. همچنین دفتر مرکزیفولکس واگنموتورز در شهر سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره دادوستد می­شود. طی یک همکاری با شرکت فورد در سال 1986 آغاز به ساخت یک سری از مدل های مزدا مثل مزدا فامیلا برای بازار های داخلی و صادرات کرد.این مدل‌ها همچنین شامل  پراید و آولا بودند، که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد اسپایر به فروش رفت.

لوازمیدکی فولکس واگن را از لحاظ نوع  به ۶ دسته تقسیم کرده اند که شامل موارد ذیل می شوند:

۱: قطعات بدنه که شامل: چراغ ها، آینه ها، شلگیر، سپر است.

۲: قطعات مربوط به موتور که شامل: پیستون، رادیاتورو سیلندر می باشند.

۳: قطعات مصرفی که شامل: شمع، لنت ها، فیلتر و پیچ ها و واشر های ریز و درشت که درون و اطراف موتور به کار رفته اند.

۴: قطعات مربوط به قسمت برق ماشین که شامل: وایر، لامپ و کوئل می باشند.

۵: قطعات جلوبندی که شامل: سیبک، طبق و موجگیر می شوند.

۶: قطعات مربوط به گیربکس خودرو که شامل دنده، صفحه و پلوس می باشند.‌

محض اطلاع باید گفت که لوازم یاد شده تنها گوشه و نمونه ای بسیار کوچک از کل مجموعه لوازم یدکی فولکس واگن هستند که صرفا جهت معرفی قسمت هایی که این قطعات در آن ها  به کار گرفته می شوند عنوان شدند. کامل ترین لیست لوازم یدکی فولکس واگن از این قرار است.

سه راهی آب سرسیلندر به شلنگ،  سوپاپ، زه گلگیر چپ و راست، رله فن نارنجی، سنسور اکسیژن، دنده برنجی ۱ به ۲، کشوئی ۱و۲و۳و۴، دنده عقب، دنده برنجی ۴، دنده عقب، ریموت کنترل، بوش ضربه گیر شاسی زیر اتاق جلو،  بوش لاستیکی و بوش طبق، پمپ شیشه بالابر عقب و جلو و چپ و راست، پوسته کمک جلو و راست و چپ، پایه منبع اگزوز عقب، ترمز درب جلو و عقب، تیغه برف پاک کن، پمپ ترمز روی بوستر، پولی سر میلنگ، پولی هیدرولیک، چشم شیشه شور عقب، جای لامپی، توری زیر برف پاکن، چراغ خطر عقب، بادگیر فن رادیاتور راست، اگزوز وسط، سوخت باش، استوک، گیربکس کامل، اویل پمپ، اهرم انتخاب دنده، استارت کامل نو، استپر موتور.

فولکس واگن گلیک خودرو سدان سایز متوسط است، که از سال 2000 تاکنون در کشور کره جنوبی تولید و به بازارهای جهانی صادر می­شود. نسل اول این خودرو بین سالهای 2000 تا 2005 تولید شد.نسل دوم از سال 2005 تا 2010 تولید شد و با نام های میجنتس و لوتسه در کشور های مختلف به فروش رسید، این خودرو به عنوان یکی از محبوب ترین خودرو های  فولکس واگن شناخته می­شود. نسل سوم از سال 2011 تا 2015 تولید می­شد، همچنین در سال 2016 نسل جدید از  گل معرفی شد که از دید کارشناسان تنها دچار تغییرات ظاهری شده بود و در باطن تفاوت چندانی با مدل قبلی نداشت. مدل 2017  گل، تغییرات زیادی در فضای داخلی تجربه کرد که از این نظر می­توان آن را نسخه ای به­روز و جدید دانست. نسل پنجم این خودرو که اسمش از  گل به کی 5 تغییر کرد تولیدش از سال 2020 میلادی آغاز شد.

 

لوازم یدکی فولکس واگن

انواع لوازم یدکی فولکس واگن

تمامی قطعات ذکر شده در فروشگاه های معتبر دارای نمایندگی در سراسر کشور عرضه می شوند در صورتی که در شهر محل زندگی شما نمایندگی فروش این لوازم وجود نداشته باشد می توانید به صورت آنلاین قطعه مورد نظر را سفارش داده تا به وسیله پست آن را درب منزل و یا تعمیر گاه خود تحویل بگیرید.‌

زمانی که لوازم یدکی و قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه های اینترنتی و سایت ها خریداری می نمایید این نکته را مد نظر داشته باشید که سایت و فروشگاه انتخابی شما این امکان را برای خریداران به وجود آورده باشد که در صورت معیوب بودن قطعه یدکی بتوانند  آن را ارجاع داده و به جای آن قطعه ای سالم تحویل بگیرند.  برای اطمینان حاصل کردن از این شرایط لازم است با کارشناس فروشگاه و یا سایت تماس بگیرید و با او در این رابطه طی کنید و اگر به مشاور دسترسی نداشتید در قسمت اطلاعات سایت و فروشگاه اینترنتی جستجو کنید و قوانین آن ها را مطالعه کنید اگر چنین شرایطی مهیا نبود بهتر است از خرید منصرف شده و به دنبال سایت و فروشگاه دیگری بگردید.

برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت لوازم یدکی عرضه شده توسط سایت مربوطه بهتر است سری به قسمت درج نظرات بزنید و نظر مخاطبان و خریداران را مطالعه کنید. مطالعه این قسمت برای برای حصول اطمینان از کیفیت لوازم یدکی که قصد خرید آن را دارید بسیار مهم است.

هم در فولکس واگن گل2019 و هم نسخه جدیدتر یعنی 2020 شاهد استایلی عالی با بخش های براقی روی بدنه هستیم. در نسخه 2020  گل شاهد تغییرات چشمگیری نیستیم اما این مدل دارای فناوری هایی است که در مدل قبل فقط به صورت آپشن ارائه می­شد. همچنین تیپ SX مدل 2020 از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می­برد که 245 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور را ارائه می­دهد. یک نسخه هیبریدی مرسوم و یک نسخه هیبریدی پلاگین از  گل نیز در مدل 2020 موجود است. از جمله ویژگی های جدید فولکس واگن گل، قابلیت شارژ بی سیم تلفن همراه برای سه تیپ برتر و سیستم تشخیص عابر پیاده است.

همانطور که انتظار می­رفت  فولکس واگن در سال 2021 تغییرات قابل توجهی را به  گل اعمال کرد از جمله تغییر نام در بازار آمریکا به k5 .فولکس واگن گل2020 با سه پیشرانه در دسترس است. موتور پایه  گل یک موتور 2.4 لیتری I-4 است که 185 اسب بخار قدرت دارد. در مقایسه،  k5 2021با دو پیشرانه متفاوت عرضه می شود.پیشرانه اصلی یک موتور 1.6 لیتری توربو 4I-است که 180 اسب بخار نیرو تولید می کند. تیپ بالای 5K به یک موتور 2.5 لیتری با 290 اسب بخار قدرت مجهز شده است.  گل 2021 تغییرات چشمگیر ظاهری نسبت به مدل قبلی دارد از جمله بزرگتر شدن جلو پنجره، کشیده تر شدن چراغ ها و تو رفتگی کاپوت جلو که از جلو پنجره تا شیشه جلو امتداد دارد. درون خودرو هم تغییرات زیادی داشته از جمله تغییر شکل ظاهری داشبورد.

نکات مهم درباره لوازم یدکی فولکس واگن

نکات مهم درباره لوازم یدکی فولکس واگن

قیمت لوازم یدکی فولکس واگن

از آنجا که قطعات و لوازم یدکی خودرو ها در هر کارخانه ای به صورت اختصاصی و متفاوت طراحی و تولید می شوند و هر کدام از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند کارخانه ساخت خودروی فولکس واگن خود اقدام به تولید قطعات و لوازم یدکی همزمان با تولید این ماشین کرده است در نتیجه این برند معتبر بخش مهمی از توان و پتانسیل خود را صرف تولید این لوازم نموده است. به زبانی ساده تر می توان گفت که تولیدکنندگان در کنار فرایند تولیدخودرو کار ساخت لوازم یدکی و قطعات اصل این ماشین را انجام می دهند.

هدف اصلی از تولید این لوازم در کارخانه های سازنده آن است که از ورود قطعات تقلبی و بی کیفیت به بازار جلوگیری شود زیرا عملکرد مناسب و مطلوب خودروی فولکس واگن در گرو استفاده از  لوازم یدکی و قطعات اصل و اورجینالاست. لوازم یدکی غیر استاندارد و بی کیفیت علاوه بر حل نکردن مشکل خودرو سبب اختلال در عملکرد سایر بخش ها و قطعات اصلی ماشین می شوند.

ویژگی های لوازم یدکی فولکس واگن

این نکته را بایدیادآور شد که هر نوع قطعه و لوازمی برای خودروی فولکس واگن استفاده نخواهد شد بلکه در صورت خرابی قطعات اصلی این خودرو از قطعاتی استفاده می شود که دارای ویژگی ها و خصوصیات ویژه و منحصر به فرد باشند این ویژگی ها عبارتند از:

۱: لوازم یدکی فولکس واگن باید توسط کارخانه فولکس واگن یا کارخانه های وابسته که به عنوان زیر مجموعه های کارخانه اصلی فعالیت می کند ساخته شده باشند.

۲:  لازم است لوازم یدکی فولکس واگن کاملا اصل بوده و از لحاظ کیفیت و ظاهر تفاوت های بارزی با نوع فیک آن داشته باشد.

۳: لوازم یدکی این برند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و به محض نصب بر رویخودرو عملکرد آن را بهبود ببخشند.‌

نمایندگی فروش لوازم یدکی فولکس واگن 

نمایندگی فروش لوازم یدکی فولکس واگن 

نمایندگی فروش لوازم یدکی فولکس واگن  علاوه بر عرضه انواع لوازم یدکی مخصوص اینخودرو اقدام به فروش مدل های مختلف این اتومبیل نیز کرده اند. معمولا نمایندگی فروش   لوازم یدکی فولکس در اکثر شهرها  و مراکز استان ها وجود دارند و افراد می توانند اصل ترین و با کیفیت ترین این لوازم را از این نمایندگی ها خریداری نمایند. علاوه بر عرضه و فروش مدل های مختلف این اتومبیل و همچنین فروش لوازم یدکی مربوط به آن ها اقدام به تعویض قطعات معیوب و غیر استاندارد می کنند.

ضمانت لوازم فروخته شده، ارائه مشاوره، تعمیر لوازم یدکی و قطعات آسیب دیده که دارای کارت ضمانت باشند از جمله اقداماتی هستند که نمایندگی ها موظف به انجام آن ها می باشند. نمایندگی لوازم یدکی فولکس واگن  سیستمی منظم و  یکپارچه ای هستند که کار تامین و توزیع و همچنین خدمات فنی و مکانیکی را به مشتریان ارائه می نمایند. ایجاد این نمایندگی ها در پایتخت و بسیاری از شهر های بزرگ و مراکز استان ها سبب می شود تا خریداران دسترسی آسانی به انواع قطعات و لوازم یدکی باکیفیت و مقرون به صرفه داشته باشند.

 

قطعات اصلی چیست؟

قطعات اصلی فولکس واگن برای فولکس واگن شما باکیفیت و ساخته شده اند. آنها در خودروی جدید نصب می شوند. بنابراین حتی پس از انجام کارهای تعمیر یا نگهداری، خودروی شما 100% اورجینال باقی می ماند. صنعت قطعات یدکی خودرو یکی از بخش هایی است که با تبدیل شدن به یک پدیده خرید آنلاین دستخوش تغییرات شدید و سریعی شد.

ممکن است به خرید آنلاین یک قطعه برای فولکس واگن خود فکر کرده باشید. پس از همه، راحت تر است و گزینه های مقرون به صرفه تری در اینترنت وجود دارد. با اینحال، باید بدانید که برای خرید قطعات یدکی خودرو نباید با یک تصمیم عجولانه اقدام کنید. اگر یک حرکت اشتباه انجام دهید زمان، پول و تلاش زیادی را تلف خواهید کرد.

نام تجاری

قطعات خودرو که از نام های تجاری تولید می شوند قطعاتی هستند که با تولید کنندگان معتبر مرتبط هستند. آنها محصولاتی هستند که توسط شرکت هایی با شهرت کیفیت ارائه می شوند. وقتی نوبت به خرید قطعات خودرو با نام تجاری می رسد، بسیار مهم است که سازنده ای را انتخاب کنید که به دلیل کیفیت فوق العاده شناخته شده باشد.

چرا از قطعات فولکس واگن استفاده کنیم؟

هنگامی که از یک قطعه اصلی فولکس واگن هنگام سرویس خودروی خود استفاده می کنید، از قطعاتی استفاده می کنید که به طور خاص برای وسیله نقلیه شما طراحی شده اند و نه هر مدل دیگری. قطعات اصلی فولکس واگن مطابق با عملکرد خاص وسیله نقلیه شما تنظیم شده است. آنها همچنین تحت آزمایش های دقیقی قرار گرفته اند که مهندسان فولکس واگن برای تمام قطعات اصلی خود انجام می دهند.

لوازم یدکی فولکس واگن

کار بدنه و رنگ

قسمت‌های بدنه فولکس واگن شما نه تنها درخشان به نظر می‌رسند، بلکه از شما، سرنشینان و سایر کاربران جاده محافظت می‌کنند.

لاستیک

لاستیک های شما به طور متوسط ​​یک بار در سراسر جهان سفر می کنند و دائما با جاده در تماس هستند. این تایرها از بیش از 200 ماده از جمله فولاد و ابریشم مصنوعی تشکیل شده است و با فشار مناسب، حتی در پول شما صرفه جویی می کنند.

ترمز

سیستم ترمز فولکس واگن شما به خصوص در شرایط نامساعد باید 100% قابل اعتماد باشد. به همین دلیل است که هنگام انجام یک کار تعمیر و نگهداری، ترمزها اولویت اصلی هستند. ترمزهای فولکس واگن که برای مطابقت با اندازه، وزن و سرعت خاص مدل فولکس واگن شما طراحی شده‌اند، برای هندلینگ عالی و ترمز مطمئن با سایر اجزای خودرو شما یکپارچه کار می‌کنند. دیسک‌ها و لنت‌های ترمز قطعاتی هستند که همراه با لاستیک‌های شما در معرض بیشترین فرسودگی و پارگی هستند. اگر یکی از این قطعات فرسوده شد، باید فورا تعویض شود.

چرا ترمزهای فولکس واگن را انتخاب کنیم؟

کمک به اطمینان از عملکرد بهینه ترمز در طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی و جاده و در حداکثر سرعت.

از وزن خاص خودرو و مشخصات موتور پشتیبانی می کند.

بدون نیاز به مقاوم سازی یا اصلاح.

برای دوام ساخته شده‌اند و دارای گارانتی محدود 2 ساله و کیلومتر نامحدود هستند یا برای بقیه دوره گارانتی محدود خودروی جدید تحت پوشش قرار می‌گیرند.

کمک فنرها

کمک فنرها و پایه ها پایداری را بهبود می بخشند. کمک فنرها و پایه های فولکس واگن که مطابق با اندازه و مشخصات خاص وسیله نقلیه شما طراحی شده اند، به اطمینان از فرمان، ترمز و غیره بهینه کمک می کنند. شوک ها و پایه ها به تدریج فرسوده می شوند، گاهی اوقات بدون توجه. به همین دلیل مهم است که وضعیت آنها را به طور منظم بررسی کنید. ما هر 60000 کیلومتر یا بیشتر را توصیه می کنیم.

چرا کمک فنر و پایه فولکس واگن را انتخاب کنید؟

هندلینگ، فرمان، ثبات و کنترل کلی را بهبود می بخشد

سازگار با اجزای سیستم های کمک راننده

کمک فنرها و پایه های فولکس واگن دارای یک ضمانت محدود 2 ساله وکیلومتر نامحدود برای قطعات و نیروی کار هستند، و به دنبال آن یک ضمانت مادام العمر برای قطعه فقط یا برای باقیمانده دوره گارانتی محدود خودروی جدید تحت پوشش قرار می گیرند.

برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل

حتی زمانی که در یک روز چهار فصل وجود دارد، برف پاک کن‌های ما به شما کمک می‌کنند تا چشمان شما را در جاده نگه دارید. اشعه ماوراء بنفش، کثیفی و دمای شدید می تواند بر وضعیت تیغه های شما تأثیر بگذارد، بنابراین به خاطر داشته باشید که برای اطمینان از دید کامل، در صورت توصیه آنها را تغییر دهید.

مزایای برف پاک کن

کیفیت تمیز کردن مداوم و طولانی مدت.

صاف کننده های دقیق یکپارچه، تناسب کامل با منحنی شیشه جلو را برای نتایج بهینه تضمین می کنند.

تسمه تایم و شمع اصل فولکس واگن

موتورها یک تسمه تایم می خواهند که از مواد جامد ساخته شده باشد. این می تواند نیروها را برای مدت طولانی تری انتقال دهد و به اندازه کافی انعطاف پذیر است که خود را تنظیم کند و تنش را ثابت نگه دارد. شمع ها چطور؟ ما اطمینان می دهیم که آنها برای احتراق بهینه که بیش از حد گرم نمی شود، به طور قابل اعتماد مشتعل می شوند، در نتیجه عملکرد نرم موتور و مصرف کمتر را تضمین می کنیم.

تسمه تایم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در یک راستا و هماهنگ است. تسمه تایم فولکس واگن بسیار بادوام ما برای فولکس واگن شما طراحی شده است.

مزایای تسمه تایم

بسیار بادوام و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت هستند.

مصرف سوخت را بهبود می بخشد.

تسمه های تایم فولکس واگن دارای پشتی هستند.

سیستم تهویه مطبوع تمیز

سیستم تهویه مطبوع را حفظ می کند. از ایجاد آلودگی های باکتریایی، عامل ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

شیشه جلو

مانند هر قطعه فولکس واگن، شیشه جلو ما به طور خاص برای فولکس واگن شما طراحی شده است. این امر تناسب، ضخامت، رنگ و کیفیت شیشه بهینه را تضمین می کند. تناسب مناسب همچنین به کاهش سر و صدای کابین که ممکن است در برخی از شیشه‌های جلوی بازار ایجاد شود کمک می‌کند.

مزایای شیشه جلو

شیشه با کیفیت بالا و محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش است.

شیشه جلوی فولکس واگن دارای ضمانت محدود 2 ساله و کیلومتر نامحدود برای قطعات و نیروی کار است، و به دنبال آن یک گارانتی مادام العمر برای قطعه مورد نظر یا برای باقیمانده دوره گارانتی محدود خودرو جدید تحت پوشش قرار می گیرد.

روغن موتور

روغن مناسب مانند یک جزء مایع است که مکمل ایده آلی برای موتور شما ایجاد می کند، از آن محافظت می کند و به رسیدن به حداکثر کارایی کمک می کند.

فیلتر هوا

با فیلترهای هوای فولکس واگن، هوای کابین خود را تمیز و عاری از گرد و غبار، زباله، و مواد حساسیت زا نگه دارید. بیش از بهبود کیفیت هوای داخلی، فیلترهای هوا به اطمینان از جریان هوای مناسب موتور شما کمک می کند که می تواند عملکرد خودرو را بهبود بخشد. به همین ترتیب، فیلترهای گرده فولکس واگن ما به تمیز نگه داشتن تهویه مطبوع شما از آلودگی ها و زباله های مضر کمک می کند، در حالی که به طور همزمان از ورود بوهای ناخواسته به داخل کابین جلوگیری می کند و جریان کلی هوا را افزایش می دهد.

مزایای فیلتر هوا

جریان هوا بهبود یافته به کاهش مه‌آلودگی پنجره کمک می‌کند.

فیلترهای زغال به جریان هوای تمیز به داخل کابین کمک می کنند.

طراحی شده برای کار به طور خاص با فولکس واگن شما.

مزایای روغن موتور

به طور خاص برای موتور ماشین شما ساخته شده است.

عمر موتور را طولانی می کند.

ساییدگی و پارگی را کاهش می دهد.

موتور را تمیز می کند و از رسوبات مضر جلوگیری می کند.

در برابر خوردگی اسیدی محافظت می کند.

به خنک شدن قطعات موتور که مایع خنک کننده به آنها نمی رسد کمک می کند.

باتری ها

باتری علاوه بر اینکه جزء اصلی در راه اندازی موتور است، به عنوان یک وسیله ذخیره سازی برای انرژی تولید شده توسط دینام در حین حرکت عمل می کند. آمار خرابی نشان می دهد که خرابی باتری عامل اصلی مشکلات در جاده است، بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که باتری، یک بخش فرسوده معمولی، برای نیازهای خودروی مورد نظر مناسب است.

باتری خودرو باید تقریبا هر 4 سال یکبار تعویض شود، اما بهتر است در فواصل زمانی معین با نمایندگی محلی خود چک کنید. آنها همچنین می توانند با استفاده از تستر باتری فولکس واگن به طور فعال باتری را آزمایش کنند. انرژی حاصل از باتری استارت پیش نیاز فولکس واگن عملیاتی شماست. دستورالعمل های دقیق فرآیند در تولید، ذخیره سازی و مراقبت از باتری اصلی فولکس واگن تضمین می کند که شما چیزی کمتر از بهترین کیفیت، ایمنی و عملکرد بی عیب و نقص دریافت نمی کنید.

مزایای باتری

باتری‌های اصلی فولکس‌واگن در طول عمر مفید خود، میزان خود تخلیه پایینی دارند.

آنها دارای یک نشانگر سایش یکپارچه (نشانگر سطح اسید) در قسمت بیرونی برای بررسی وضعیت باتری هستند.

باتری‌های اصلی ارزش فوق‌العاده‌ای را برای پول ارائه می‌دهند، زیرا در طول تولید فقط از مواد با کیفیت بالا استفاده می‌شود که عملکرد ثابتی را در طول عمر آنها تضمین می‌کند.

مزایای لوازم یدکی فولکس واگن

لوازم یدکی فولکس واگن طی سال‌ها آزمایش‌های دقیقی را برای اطمینان از کارایی و دوام آنها انجام داده‌اند. این تعهد به ساخت قطعات با کیفیت بالا که برای مقاومت در برابر آزمایش زمان و همچنین فرسودگی رانندگی ساخته شده اند، یکی از دلایل بسیاری است که استفاده از قطعات اصلی فولکس واگن می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. در درازمدت، خرید مداوم قطعات دیگری که عمر طولانی ندارند گران می شود. هنگامی که یک قطعه فولکس واگن می‌خرید، با دانستن اینکه در هزینه‌تان صرفه‌جویی می‌کنید، رضایت و آرامش خاطر را به دست می‌آورید.

قطعات اصلی برای فولکس واگن شما مناسب است. آنها ارزش ماشین شما را حفظ می کنند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و ایمنی شما را پشتیبانی می کنند.

مقرون به صرفه: برای تعمیرات مقرون به صرفه که با ارزش فعلی بازار مطابقت دارد، طراحی شده است. به طور خاص برای وسایل نقلیه ای که چهار سال یا بیشتر عمر دارند.

لوازم یدکی فولکس واگن تهران

تمامی قطعات و لوازم یدکی فولکس واگنکه کمیاب می باشند را به صورت استوک و یا نو در تهران و نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در این شهر می توانید تهیه نمایید. تهران مرکز و شبکه اصلی تهیه و توزیع قطعات و لوازم با کیفیت و اصل خودروی فولکس واگن است که با قیمتی مناسب آن ها را در اختیار سایر فروشگاه ها ی سراسر کشور قرار می دهند.

نکته: جهت خرید لوازم یدکی فولکس واگن بهتر است حدالمقدور به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه کننده این لوازم در تهران مراجعه کرد.

واردات لوازم یدکی فولکس واگن

اغلب خودروهایی که در کشور مورد استفاده قرار می گیرند وارداتی و در اصطلاح خودروهای خارجی می باشند و خودروی فولکس واگن یکی از آن ها است. تمام خودروهای وارداتی از جمله فولکس واگن در صورت خرابی به لوازم یدکی اصل و اورجینال نیاز دارند در غیر این صورت عملکرد آن ها دچار مشکلات اساسی خواهند شد این امر سبب شده است تا واردکنندگان در کنار وارد کردن خودروها  به فکر واردات لوازم یدکی بیافتند و مبادرت به خرید و وارد کردن و تزریق آن ها به بازارهای داخلی نمایند.

لوازمیدکی فولکس واگن انواع متعدد و فراوانی دارند که جهت سفارش ساده و بی دردسر این لوازم بهتر است به شماره درج شده بر روی هر کدام که شماره فنییا پارت نامبر نامیده می شود توجه نمود. کارخانه فولکس واگن بیشترین محصول ساخت خود را اعم از خودرو و لوازم یدکی به کشورهای کره جنوبی، چین، ایران، ژاپن و امارات صادر می کند.

مراحل واردات لوازم یدکی فولکس واگن

مراحل واردات لوازم یدکی فولکس واگن 

واردات لوازم یدکی فولکس واگن  مانند همه کالاهای وارداتی که مجاز به  ورود به بازار های داخلی می باشند باید ابتدا وارد گمرک شده و مراحل و تشریفات گمرکی را طی نمایند. برای واردات اینگونه لوازم لازم است مجوز های لازم اخذ شوند. بعد از وارد شدن کالا به گمرک باید طبق قانون تعرفه های تعیین شده پرداخت شوند. تعرفه های لوازم یدکی همیشهیکسان نیست بلکه براساس  حجم بار، ارزش و وزن در نظر گرفته می شود.

در رابطه با واردات لوازم یدکی فولکس نکته بسیار مهمی وجود دارد و آن این است که لوازم وارد شده باید به تایید سازمان استاندارد برسند به این معنی که از لحاظ کیفیت و مرغوبیت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت دارا بودن این امتیازات مجوزهای لازم از طرف این سازمان صادر خواهند شد.

وارد کنندگان این لوازم موظفند تمامی مدارک و گواهی های اخذ شده را تقدیم دایره فنی گمرک بنمایند. کارکنان و افرادی که در این بخش مشغول فعالیت هستند مدارک ارائه شده را مورد بررسی قرار داده و در صورت عدم مشاهده تخلف و مغایرت در مدارک صلاحیت وارد کنندگان تایید شده و برای محموله این لوازم کلاژ یا رقمی به عنوان شماره ثبت در نظر گرفته می شود. بعد از این مرحله نوبت به ارزیابی لوازم می رسد که در سه قسمت سبز و زرد و قرمز انجام می شود. لازم به ذکر است که تفاوت این سه قسمت در چگونگی بررسی مدارک و رسیدگی به آن ها است.

زمانی که لوازم یدکی فولکس واگن در قسمت یا مسیر سبز قرار داده شوند بررسی مدارک کلی و اجمالیاست و زمانی که به مسیر زرد وارد شوند میزان دقت در بررسی مدارک بالا می رود و ارزیابی مدارک و اسناد با وسواس بیشتری انجام می گیرد. مسیر قرمز اخرین مرحله ارزیابیو بررسی مدارک مربوطه است که این کار توسط متخصصان و کارشناسان انجام می گیرد. لوازم یدکی بعد از عبور از هر مرحله مهر تاییدی بر مدارک مربوط به آن ها زده شده و شماره ثبت در اظهارنامه درج می شود با این ترتیب لوازم یدکی مجوز لازم برای ورود به بازارهای کشور را اخذ می کنند.

نکته: واردات لوازم یدکی فولکس واگن دارای پروسه ای پیچیدهاست که لازم است بر اساس قوانین و مقررات این پروسه طی شود در صورت عدم طی درست و کامل این فرایند از ورود این کالاها به بازارهای مصرفی داخلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

دلیل ایجاد قوانین سفت و سخت درباره ورود لوازم یدکی فولکس واگناین است که خودروهای این شرکت در صورت نیاز به تعمیرات و یا تعویض قطعات نیاز به لوازم یدکی اصل و اورجینال دارند  تا عملکرد اولیه خود  را حفظ کنند.

قیمت لوازم یدکی فولکس واگن

قیمت لوازم یدکی فولکس واگن 

حتی اگر مالکان و صاحبان خودروی فولکس واگن ماشین خود را در بهترین حالت و شرایط ممکن نگهداری نمایند بعد از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس خواهد داشت و در اغلب اوقات نیز  تعویض قطعات برای آن باید صورت بگیرد در این زمان بسیار مهم است که کدام قطعه یدکی را انتخاب کرده و اشتباها از لوازم غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده نکرد.لوازم یدکی فولکس واگن به دلیل این که کالایی وارداتی میباشد و برای در دسترس قرار گرفتن  پروسه نسبتا طولانی  را باید طی کنند طبیعتا دارای قیمت نسبتا بالایی هستند. از این رو شرکت ها و تولید کنندگان متعددی اقدام به تولید این لوازم به صورت غیر استاندارد و نامرغوب نموده اند و آنها را به قیمت بسیار کم تری در اختیار خریداران قرار می دهند. نکته مهمی که نباید از آن غافل شد این است که لوازم ارزان و با قیمت پایین الزاما مناسب و ایده آل نمی باشند.

گاهی صرف هزینه ای بسیار بالاتر خود نوعی صرفه جوییاست زیرا زمانی که هزینه ای برای خریدیک قطعه اصل و اورجینال متحمل می شویم و سال ها بدون هیچ ایراد و اشکالی از آن در خودروی خود استفاده می کنیمو نیازی به تعمیر و یا تعویض دوباره آن نباشد خود عین پس انداز و صرفه جویی در هزینه خواهد بود. این حالت را می توان با زمانی مقایسه کرد که اقدام به خرید قطعه ای نامرغوب و تقلبی و البته ارزان قیمت کرده اید. هر چند هزینه ای چندین برابر کم تر نموده اید اما بارها و بارها مجبور می شوید تا به تعمیرگاه مراجعه کنید و قطعه و لوازم یدکی غیر استانداردی را که بر روی خودروی خود نصب کرده اید را تعمیر کنید و در بسیاری مواقع این اقدام جوابگو نخواهد بود و مجبور به کنار گذاشتن آن شده و قطعه ای دیگر را برای ماشین خود به کار می گیرید.‌ اگر تمامی این هزینه ها را در کنار هم قرار داده درخواهیدیافت که هزینه ای را که می توانستید برای خریدیک قطعه یدکی اصل و اورجینال صرف کنید به مراتب کمتر از هزینه هایی است که به واسطه خرید و بکارگیرییک قطعه و لوازم یدکی نا اصل و غیر استاندارد متقبل شده اید.

دو مدل در دسترس بازار ایران مدلهای 2009 تا 2017 و 2018 هیبرید است. بازه قیمتی فولکس واگن گلبرای مدلهای 2009 تا 2017 از 620 میلیون تا 1میلیارد و 690 میلیون تومان متغییر است. فولکس واگن گلهیبرید 2018 هم قیمتی حدود یک میلیارد و 680 میلیون دارد.در بازار های جهانی هم مدل 2017 بازه قیمتی 13000 تا 21000 دلار، مدل 2018 بازه قیمتی 13700تا 24300 دلار، مدل 2019 بین 27720 تا 32820 دلار، مدل 2020 قیمتی حدود 23390 دلار و مدل 2021 به نسبت تیپ های مختلف قیمتی بین 23490 تا 30490 دلار دارد.

قیمت جهانی فولکس واگن  مدل 2008 از حدود 26000 دلار شروع می­شد. با توجه به آپشن ها و تجهیزات جانبی قیمت آن به 32000 دلار هم می­رسید. قیمت این خودرو در ایران بین 750 تا 820 میلیون است. اما در بازار بین 600 میلیون تا حتی 1میلیارد و 200 میلیون تومان هم معامله می­شود. فولکس واگن  کارکرده در اروپا و آمریکا بین 500 تا گاهی اوقات 10000 یورو معامله می­شود.

بهترین روش برای خرید لوازم یدکی فولکس واگن اصل و استاندارد

بهترین روش برای خرید لوازم یدکی فولکس واگن اصل و استاندارد

مهم ترین مسئله ای که در زمان خریدلوازم یدکی فولکس واگن با آن روبرو هستید اطمینان حاصل کردن از کیفیت و مرغوبیت آن است. در شرایطی که قیمت تمامی کالاها به شدت افزایشیافته است زمانی که اقدام به خرید کالایی می کنید لازم است از کارکرد مناسب آن نیز اطمینان پیدا کرد. متاسفانه تزریق لوازم یدکی فولکس واگن فیک و غیر مرغوب به درون بازارهای مصرفی کشور تشخیصیک قطعه اصل از نا اصل آن آن کار سخت و دشواریاست و عملا توسط افراد عادی امکان پذیر نیست. با تمامی این تفاسیر بهترین راه برای خرید لوازم یدکی فولکس واگن اخذ ضمانت نامه آن از فروشنده و نمایندگی ها است و اگر فروشنده ای از دادن ضمانت نامه به شما خودداری کرد بهتر است قطعه مورد نظرتان را از او خریداری ننمایید زیرا به احتمال قوی کالای عرضه شده نا اصل و تقلبی است.

تفاوت های مدل های مختلف فولکس واگن

بین مدلهای 2017 و 2018 فولکس واگن گل هم از نظر ظاهری هم از نظر مکانیکی تفاوت چندانی نیست. مدل 2017 برتری هایی نسبت به مدل 2018 دارد مثل قیمت اولیه کمتر و مدل های بیشتر، با این حال فولکس واگن گل2018 دارای ویژگی های ارتقا یافته و بهبود یافته­ای است که آنرا متمایز می­کند. اولین ویژگی آن که به چشم می­آید سقف سان روف پانوراما است که در مدلهای قبلی وجود نداشت. علاوه بر این، فولکس واگن گل 2018 دارای بسیاری از ویژگی های ایمنی فوق العاده است که نمی­توان آن ها را با نسل های قبل مقایسه کرد، از جمله تشخیص نقطه کور، سیستم تشخیص ترافیک در بخش غقبی خودرو و سیستم کمکی پارک دوبل که به صورت استاندارد برای همه مدلها ارائه می­شود.

تغییر عمده مدل 2019 نسبت به 2018 حذف برخی تیپ هایی است که در مدل 2018 در دسترس بود. خط تولید مدل سال 2018 شامل تیپ های LX، S، LX 1.6T، EX و SX بود.موتور 1.6 لیتری توربوشارژDOHC I-4منحصر به تیپ LX 1/6T بود، اما برای سال 2019، این تیپ دیگر در دسترس نیست و موتور 6/1 لیتری توربو در حال حاضر منحصر به تیپ Optima EX است که قبلا از موتور 4/2 لیتری استفاده میکرد. در زمینه طراحی مدل های 2019 یک گزینه رنگ بدنه جدید به نام passion red دارند. همچنین برخی تیپ ها دچار تغییراتی در چراغ های جلو و عقب هستند. در مدل EX آپشن فرمان گرمکن هم اضافه شده است.

بین مدلهای مختلف فولکس واگن  تقریبا هیچ تفاوتی وجود ندارد و از سال 2003 که فولکس واگن  شروع به تولید این خودرو کرد تا سال 2010 شاهد تفاوت خاص و چشمگیری نیستیم.فیس لیفت 2007 که در نمایشگاه خودرو پاریس 2006 معرفی شد، شامل کاهش وزن 250 پوندی، سیستم تعلیق اصلاح شده و موتور 3.8 لیتریV6 (مخصوص بازار آمریکای شمالی) با افزایش قدرت نسبت به نسل قبلی خود بود. اصلاحات ظاهری شامل کاپوت اصلاح‌شده، چراغ‌های جلو، نمای سپر جلو و عقب، چرخ‌های آلیاژی، درب صندوق عقب، چراغ‌های عقب، خروجی‌های اگزوز دوگانه و پانل‌هاییک چهارم عقب بود. فضای داخلی دارای طراحی بازبینی شده در قسمت داشبورد بود.

از جمله تفاوت هایی که بین مدل اولیه و مدل 2010 شاهد هستیم قدرت موتور این خودرو است. مدل 2003 دارای 200 اسب بخار قدرت در 5500 دور بر دقیقه است اما مدل 2010 این قدرت به 260 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه می­رسد.حداکثر گشتاور مدل 2003، 3500RPM و مدل 2010، 4500 RPM است. همچنین میزان مصرف سوخت در مدل 2010 کمی کمتر از مدل 2003 است. به این صورت که در مدل 2003 مصرف سوخت در شهر 16.9لیتر در هر 100 کیلومتر و در مدل 2010، 16.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در بزرگراه و آزاد راه این رقم برای مدل 2003، 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر و برای مدل 2010، 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

میزان تولیدات این شرکت از گذشته تاکنون

فولکس واگنبا تولید ۲٫۷۵ میلیون دستگاه خودرو در سال 2013، دومین خودروساز کره جنوبی شناخته شد.فولکس واگنموتورز در سال 1987 در فاصله یک سال تولیدش را از تنها 26 خودرو در سال 1986 به 95000 خودرو در سال بعد افزایش داد.فولکس واگنموتورز آمریکا در سال 1992 در ایالات متحدهآغاز بکار نمود.پس از ورشکستگی شرکت فولکس واگندر سال 1997 که طی بحران مالی آسیا رخ داد. موجب شد که این شرکت، توسط شرکت خودروساز کره­ای، هیوندای موتور در سال ۱۹۹۸ از طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال ۱۹۸۶ بخشی از سهام این شرکت را خریداری نموده بود، تصاحب گردد.

مقایسه مدل­های مختلف فولکس واگن

هر دو مدل 2018 و 2017 دارای مشخصات عملکردی دقیقا یکسانی هستند. در هر دو شما همان وزن، موتور های مشابه، ویژگی ساختاری و طراحی یکسانی را شاهد هستید. تفاوت این دو مدل فقط در برخی آپشن ها است. فولکس واگن2018 با قابلیت تشخیص نقاط کور و دستیار صوتی ناوبری در مدلهای EXو EX Turbo عرضه می­شود و در مدل­LX یک آپشن اختیاری است. اما در فولکس واگن2017 این آپشن ها فقط در بالاترین مدل عرضه می­شود و در مدلها سطح پایین وجود ندارد.هر دو خودرو همچنین دارای دو مدل موتور با تیپ های LX و EX هستند که دارای موتور 181 اسب بخاری هستند که گشتاور 175 پوند فوت را ارائه می دهد. شما حتی همان موتور توربو را در تیپSX Turbo با موتور دیفرانسیل جلو 240 اسب بخار و موتور چهار چرخ متحرک 237 اسب بخار خواهید داشت.

فولکس واگن مدل 2014

مدل 2018 و 2020 تفاوت چندانی ندارند فقط در برخی تیپ های این خودرو شاهد تفاوت هایی در آپشن ها نسبت به قبل هستیم. فولکس واگن2020 از نظر ظاهری دارای تفاوت هایی در چرخ نسبت به مدل قبلی است. در مدل 2021 نسبت به مدل 2020 شاهد تغییراتی در شکل ظاهری چراغ های جلوی این خودرو هستیم. مدل 2020 چراغ های بصورت چند مربع بود که به شکل باریک و مستطیل درآمده. برای سال 2021، فولکس واگن در چهار تیپ موجود است که شاملLX، S، EX و SX هستند. تمام تیپ‌هادارای گیربکس شش سرعته خودکار هستند. سه تیپ اول دارای موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با قدرت 181 اسب بخار هستند. بالاترین تیپ با نسخه 2.0 لیتری عرضه می شود که 240 اسب بخار قدرت تولید می کند.

برای سال 2022، Nightfall Edition جایگزینSportage S می شود. پیشرانه های ارائه شده در این سال بدون تغییر هستند.در حالی که نمای بیرونی فولکس واگن 2021 با طراحی فولکس واگن 2022 در اکثر تیپ‌هایکسان است، نسخه کاملاً جدیدNightfall دارای نمایتیره و دِرامی است که حسی هیجان‌انگیز به آن می‌دهد. به غیر از این تیپ در بقیه­ی تیپ ها شاهد هیچ تغییر ظاهری نیستیم. در مدل سال 2022 فولکس واگن EX  به صورت پیش فرض با سانروف پانوراما ارائه می­شود. همچنین اگر تیپ LX value edition را انتخاب کنید، ویژگی های اضافه تری در فولکس واگن خود خواهید دید.این خودروسازی امسال یعنی سال 2022 نسل پنجم فولکس واگنرا معرفی کرد که تغییرات زیادی نسبت به نسل های قبل کرده است. این خودرو ظاهری کاملا متفاوت نسبت به نسل های قبل از خود دارد. جلو پنجره فولکس واگن نسل پنجم بزرگتر از قبل شده و چراغ ها هم ظاهری کاملا متفاوت با خطوطی شکسته به خود گرفته­اند. قیمت این خودرو از 26745 پوند شروع می­شود. موتور این خودرو دارای دو مدل بنزینی و دیزلی( 1.6 Diesel engines و 1.6 Turbocharged Petrol ) است که میتوانند قدرتی معادل 113 تا 148 اسب بخار تولید کنند.

خرید لوازم یدکی فولکس واگن

لوازم یدکی فولکس واگن مورد نیاز خود را همین امروز سفارش دهید. شما می توانید در وب سایت مگا ماشین سرویس ما با ارسال فرم درخواست قطعات به صورت آنلاین شروع کنید و کارشناسان خودرو ما در کمترین زمان با شما در تماس خواهند بود. برای پرس و جو بیشتر در مورد گزینه های خود در نیلو فولکس واگن با ما تماس بگیرید زیرا کارشناسان قطعات فولکس واگن ما با کمال میل به شما کمک خواهند کرد.

 

نتیجه

ما می دانیم چه چیزی برای ماشین شما بهتر است. به همین دلیل است که در مورد هر نوع سرویس یا تعمیر، ما فقط از قطعات اصلی فولکس واگن استفاده می کنیم. آنها دقیقا همان قطعاتی هستند که در وسیله نقلیه شما تعبیه شده اند، بنابراین مطابق با انتظارات مطابقت دارند و عملکرد خواهند داشت. قطعات ما تناسب کامل را ارائه می دهند و حداکثر استانداردهای کیفیت ما را برآورده می کنند. آنها مشابه نمونه های اصلی کارخانه هستند که با مهندسی دقیق و کیفیت تست شده توسط فولکس واگن انجام شده است. برای خرید این محصول می توانید همین اکنون از طریق سایت مگا ماشین سرویس اقدام نمایید.